Monday, November 1, 2010

sape ade baldi?



niat asal nak study.
malangnya teronline pulak.
salahkan cik internet sebab menutup mata aku melihat buku MAB! dushhhhhhhhhh
aku ni stalker terhebat. ehh x.
aku suka baca blog org.
dan aku akn baca smpai 1st entri dia.
rajen kan aku? kan kan? =p

tanpa disengajekan, aku pun pun stalk baca blog incek bakal engineer ni.



bace punye bace, jumpelah pantun 5kerat yg dicipta inchek phatlee. *sepanjang aku belajar pasal dgn Encik Amir, Yang Mulia Tengku, Puan dari Jabatan Pengajian Melayu etc etc aku belum jumpa pantun 5 kerat. pantun 6 kerat ada jugak. ke aku yang ketinggalan zaman? haha* plus die buat aku teringat pulak dekat baldi aku yg dicuri. =.=


lumrah alam...satu isteri satu suami
dalam poligami...satu lelaki blh ada empat bini
tgk kalendar...satu minggu ada 7 hari
aku rsa...sdh 2 minggu ak menanti
akan si baldi aku ni yg tak pulang2 lg.

p/skepada sesiapa yang ambil baldi aku, tolonglah pulangkan balik. susah payah aku pergi Mydin beli baldi tu taw. ni bukan kali pertama / kedua baldi aku dikebas korang, kali ketige da bai. ko hengat mak aku tokey baldi ke hape? haha. kan da xpasal2 aku sedekah due hengget kat mesin basuh blok asrama. =p

p/s p/s : lagu indon lovers, bolehlah jengukjenguk belog phatlee yeh. update selalu. lisa surihani dgn siti nurhaliza pun drop comment taw! haha. oke aku tipu jep. =p

p/s p/s p/s : almost 4 in da morning. tp aku still online without doing any revision. oke aku pandai. wtfish?! okeh2 mau study. 2nd nov ada paper Murid dan Alam Belajar. malangnya aku masih xdapat interprete persekitaran pembelajaran kondusif buat diri sendiri. pathetic! =.=

No comments: