Thursday, November 4, 2010

:: sindrom fesbuk ::

apekah? rockers dah mula buat kerje jiwang-jiwang. haih memang sindrom pmpn la aku rasa. aku baru tengok satu video yang cik awek/ syafiqah post kn utk inchek pakwe, tiba-tiba aku pulak teruja nak buat macamtu.

yang ni vid yang pikah post utk akmal hadi.aku post bnde laen, 
kurang saham rockers aku sebab pegi post jugak dekat wall inchek boyfie. =.= huaaa

p/s : rockers pon dalam ati gua ada lah taman jugak. siap ade lavender lagik. haha


p/s : sumhow i do think i shud post vid like a wife keja husband sbb hubby die maen mata dgn perempuan lain? haha crap! 

14 comments:

SYAFIQAH / S said...

ouh ter-haru gle..
ada nama sy dan AH..
thanks dear! *blushing*

ayumi pinkahana said...

hehe sbb ak tgk vid tu sgt suwitt!
pastu ak pon carik 1 yg suwit post kt bf ak. ade ke die kate ak gay. hahaha
btw, korg mmg suwitt la together. =)

Un Phat Lee said...

haha. XD

ayumi pinkahana said...

fadhli : ak tau ko bz. tp haha jeke yg ko sempat taip? haha

SYAFIQAH / S said...

haha..dia kata kau gay?
gila cool nie!
kim slm kat dia eh :D

ayuakira said...

haha cool.kadang2 ak jugak saket jiwe xmasal kne gay, padahal die dok aja ak gune ayt2 gay..wahahaha
*habes ak kalo die bace nih* haha

Mr. Z said...

ha~ sempat lagik mengate. adoi. =,= sape soh blaja. haha!! ;p

ayuakira said...

alamak! bace pulak die ni. ngeh3

Mr. Z said...

haha. kantoi kantoi~ c(x

ayuakira said...

awk la ni aja la lg ayat2 gay kt sye. kn dah senang lekat. hahaha

Mr. Z said...

haha. awk mmg. macam.. umm.. =,= gam. lekat je sume bnde. x)

ayuakira said...

apekahh? ape lg je yg lekatnye kt sy?? haha

Mr. Z said...

erk.. ntah. hahaha! saye maen cakap je tuh. lala~ ;p

ayuakira said...

haha jie ni mmg~