Tuesday, November 30, 2010

budak dodik yang sohmel

aku suka budak kecik. lagi-lagi kalau kecomelan dia tahap 'boleh-aku-lempang-pipi-gebot-kau?'. rase cam nak gigit-gigit pun ade jugak. hee~

 

                 
ohhhheeemmmjieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! sohmelnye anak aku!! eh bukan. aku belum kahwin lagi. ni boleh kire sebagai ank buah bau-bau bacang la. teehee~ comelkan comelkan? tak larat taw nak dukung dia lama-lama. somangek lak aii budak dodik ni. mmg somangek tahap tak hengat la gua cakap. da la tak reti duduk diam. telonjak sane telonjak sini. tengok gambar tu. juling. sebab aku umpan die dengan earing dekat shawl aku. kalau tak sampai sudah pon tak boleh amek pix die. main cak-cak pulak dia en. heee~

                        
yang ni kak nani dan kak ayu dia yang dok gilir2 dukung dia yang semangat tu. masa kami kecik-kecik dulu kami pun comel jugak. haha =p

2 comments:

Un Phat Lee said...

tu sedap tu kalau dapat gua tarik.ehe

ayuakira said...

haha balikla msia, ak kasi ko tarik die smpai puas. =p