Friday, November 26, 2010

di tagged oleh orang tua!

been tagged by jieji, orang tua yang bajet muda. haha, jangan marah oke. nti kedut2 muka tu. =p


apa benda yang paling penting dalam hidup anda?
in the mean time, handfone. my everything lives in there. famly.my love one,friends. etc..

benda terakhir yang korang beli pakai duit sendiri?
green tea? semalam keluar dengan sk8er before balik sempat beli air. banyak sangat cakap sampai sakit tekak.haha

dimana tempat korang nak melangsungkan perkahwinan & apa tema perkahwinan korang?
dekat rumah. tema? nanti nak kahwin aku fikirla.

adakah korang sedang bercinta sekarang?
yup.dah ada teman nak bergaduh.hee~

berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
selagi Allah mengizinkannya. =)

novel/buku/majalah yang terakhir korang beli?
kau milikku/literasi bahasa/vogue

antara mak ayah korang. mana yang korang lebih mesra?
dulu sangat manja dengan arwah ayah. sekarang dengan mak la~

namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?
i'll keep it to myself la. =)

adakah korang basuh baju korang sendiri?
kat asrama yup, sendiri. kalau malas mesin tolong basuhkan. hehe

dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?
places where i can find myself? haha

pilih salah satu, peluk atau cium?
peluk.bila lame tak jumpa pelukla, luruh rindu. =)

beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?
suka bangun pukul 4pagi.
taken.please note that. haha
teman gaduh yang paling best.

benda yang korang sayang sangat dalam hidup korang.
cik lappy. koleksi kasut dan tudung. hee~

5 lagu yang korang suka & selalu dengar.
creed my sacrifice
edwin mccain i'll be
demi lavato catch me
creed with arms wide open
one republic all the right moves

5 blogger yang dipertanggungjawabkan utk jawab tag ini.
oke yang kelima ni sape2 yang rasa nak buat, buatla k? =)

5 comments:

Mr. Z said...

tue?!! ceit. hampas betol. hahaha.

ayuakira said...

haha memang pon kan?? =p

Mr. Z said...

haha. mane plakk~ salah laaa~ x)

ayuakira said...

lbey kurang sebulan je lg nk 20..kire tua dah tu..=p

Mr. Z said...

tp, maseh belom 20. kan? c(x jeles la tuh. lala~ ;p