Friday, January 7, 2011

saya masih muda!

pejam celik pejam celik aku dah menghampiri usia 21 tahun. (muda lagi taw nyah!) toleh kiri toleh kanan, kawan-kawan dah ramai yang mengambil satu lagi langkah ke hadapan. yang single dah double, yang double? dah menghampiri fasa rumah tangga. aku rasa 21 bukanlah tua sangat,heck langsung xtua lah! tapi bila tengok everybody is taking a step forward, terasa la diri ni dah tua. lone ranger kan? haha. oleh itu, aku dengan rajinnya akan buat tag dr inchek azieze. dah lamaaaaa gila benda alah ni, tapi baru sekarang hati terbukak nak buat. kalo die x personally request soh buat mmg aku xbuat la sebab die xtulis pon nama aku kt situ. hehe.

HOW DO U SEE URSELF IN 5 YEARS FROM NOW?

5 years from now i should be in my 20s lagi, 26, muda lagi bai! haha. masa tu Insyaallah, dah masuk tahun ke dua posting. mungkin di Labuan, who knows kan? =) having my own car, InsyaAllah, senang nak berjimba, senang nk dating dgn boipren yg malas bawak kete. masa tu InsyaAllah, dah berkemampuan nak hantar mak pegi umrah ke Haji ke and bawak mak melancong. *macam besa sgt je gaji aku masa tu hihii* kahwin mungkin xla kan =.= tapi mungkin akan sibuk menghadiri kenduri kahwin rakan-rakan seperjuangan, takpun sibuk pergi hospital sebab membe-membe nak melahirkan anak. aku masa tu tengok jela kan~ huhu. harapnye masa tu, we are still in that so called 'relationship'. InsyaAllah. =)

im not tagging anyone, tapi sape-sape yang ada masalah kebosanan melampau seperti saya, silalah buat ye? =)

monolog : kawan-kawan dah nak kahwin..sodeh ea,,susa la nk bejimba lepas ni ='(

4 comments:

Mr. Z said...

bawak la skali mmbe2 da kawen tuh dgn family di0wg berjimba skli. hahahhaa. ;p

Unknown said...

ah xkuasa nak bawak..kang dorang sebok bermesraan, sy melopong jela tengok? mane boleh! haha

Mr. Z said...

hahaha. ko kawen la skali. erkk.. =,=!!

Unknown said...

xnk la..boifren ak kate die nak kawen tp lambat sket..tua la ak nanti..haih