Tuesday, January 25, 2011

Bad Day

Hye hye hye..

hari ni merupakan hari mood-tak-berapa-nak-baik aku. Btw, thanx lah pada BELIAU yang pagi-pagi lagi dah buat aku boleh kena serangan darah tinggi serta-merta.

PADAN MUKA KAU AYU. Mungkin tu la perkataan yang paling sesuai untuk aku pada hari ini. Siapa suruh pakai headfon and kuatkan volume sampai maksimum, and then tau-tau je bilik aku dah penuh asap. Rupenya ada operasi forging. Heh. Sakit hati betul aku dengan diri sendiri. Takkan nak sakit hati kat pakcik forging tu pulak kan? Tu la dia, siapa suruh tengok HANA YURI DANGO sampai tak ingat dunia? Kan tak pasal-pasal orang pelik tengok aku turun saing dengan pakcik forging? Pakcik tu habis forging kat aras aku, aku pun dok ikut die turun.

“pakcik, dah sudah ke? Jom turun sama-sama?”

Heh tekezut pakcik tu tengok aku sajak je kua dari bilik. Padahal aku dah nak mati kelemasan pengsan dalam bilik tu kot. Nasib baik aku sempat cover Cik Yuyu aka lappy aku tu dengan towel. Sorry cik towel, terpaksa korbankan kau untuk mengaver Cik Yuyu, kau boleh dibasuh, tapi Yuyu tak boleh. HAHA


haaa tu dia..sebelum kua bilik sempat lagik aku snap muke sendirik. sorryla, kadang-kadang aku memang obses dengan camera. ek? macam selalu je. HAHA


monolog : birthday kakak dah semakin dekat. nak bagi hadiah apa ye??

No comments: