Monday, January 24, 2011

Day 2 : The Meaning Behind Your Blog Name


corat coret clorets

entahla..entah mana aku dapat aku pun tak tau. sudden idea. HAHA. aku bukanla blogger tegar so ak mane la reti nak letak name bagai nih. ape-ape je yang terlintas, itulah yang aku letak. kebetulan masa tu tengah mencoret sesuatu di atas kertas, jadi tertimbullah nama blog yang tak berapa nak commercial ni kannnnn. =p 

corat coret : kebebasan untuk aku menulis dalam ruangan sediri, kalau tak puas hati dengan apa yang aku tulis, tak payahlah baca kan? ade pulak aku kesah? HAHA 

clorets : emak sangat suka makan gula-gula clorets + macam ada kesinambungan pulak dengan corat coret tu.



pesanan penaja : kalau kau taknak aku kacau kau, kau jangan kacau aku. what u give u get back lalink! =D

2 comments:

Ieqa Swetluv said...

wahh tengok header awak dah x de border la camna awak wat ya ajarkan sy boleh?? kih3 ;p

Unknown said...

haha sipot..entah la..ade la org tua yg bgtau mcm mane nk buang kotak2 semak tu..HAHA