Friday, July 30, 2010

kerana aku seorang wanita




Oke, tajuk tu tesangatla menyampah. Bajet wanita btol..haha. Oh minggu ni adalah minggu apresiasi wanita. (sebenarnye dah abes dah pun minggu apresiasi wanita nih).Aku je yang ketinggalan update entri. BTW, ramai xde sape bace, so do i care? Haha.

Tanpa disangka-sangka, aku yang dah lama tak menari ni masuklah pulak pertandingan menari. Siyesly, agak lembut k e r a s la pergerakan aku. Dah bertahun-tahun kot aku tinggalkan dunie tarian. Bukan setakat 2,3 tahun. Last time masa aku form 1 dekat KGV dulu kot! Haila, its about 8 years ago la. Sure la segala tangantangan jarijemari dan juga lenggangan dah tak seperti dahulu. 

Haha, lawak je aku rasa tengok diri sendiri menari. Tak macam dulu langsung! Plus, aku tak pernah berzapin, kat n9 manela pemes sangat zapinzapin ni. Step die pon aku tak pernah tahu. Yang aku selalu buat Joget. Zapin dengan Joget dah tentulah berbeza. Orang Terengganu kate, kerah kekung! Haha. Kekung ke kejung ke lantaklah. Dah lepas dah pun tarian tu.





*tak cukup sorang,saadah pegi mane tah.*


*ni gaye grup korea mane ak pon xingt.wonder girl ak rase*


Even tak menang, aku sangat enjoy menari dengan budakbudak tarian grup aku, Ieqa, Mira, Fiza,Nor, Saadah and Farhani. Latihan ktowg penuh dgn gelak ketawa. =)

No comments: