Sunday, July 25, 2010

30 years later...

Dulu an, kalo pasan kat fesbuk tu selalu je ade orang likelike grup yang entah hapehape. Ouh, aku sekali, same je sebuk nak like sana like sini.



Arini, disebabkan bosan yang melampau, maka aku dengan tidak sengaja + sengaja sikitsikit post entri due kali! Haha. Borink! Tak ada apa nak buat! Choiii keje banyak kot nak buat, tapi aku still merewangrewangkan diri dalam fesbuk dan internet mencari entah hapehape.

Disebabkan borink, maka aku pon cek lah profile fesbuk aku tu satu per satu. Benda pertama yang menyapa pandangan adalah basic info. Alah itu aku selalu tengok sebab ada dekat wall aku. Haha. Ouh, aku married kepada Atiqah Jamil. Aku bukan les. Tapi itu sajesaje oke.

Pastu aku pun tertengoklah dekat "likes and interest". Amboi! Aku tak sangka pulak aku dah like sampai 181! Komfem entah grup apaapa je yang aku like. Mesti banyak kena mengena dengan hati dan perasaan. Hahaha.

Tapi aku tertarik dengan 1 grup ni, grup I WOULD LIKE TO SEE ALL MY CLASSMATES WHEN WE'RE 30

Haha. Masa tu dalam kepala otak aku ada semua budakbudak Benzers 0607 SBPIS dan jugak budakbudak batch aku 0307 n 0607. Entah macam mana la agaknya muka sorangsorang an? Mesti ramai yang dah mendirikan masjid. Kalau buat reunion mesti ada yang datang dengan keretaapi di belakangnye..means ada ramai anak-anak la. Haha.

Mesti muka pun dah tak macam dulu, muka sucie je kanak-kanak. Mesti muka dah matang gila, yang perempuan mesti bertambah cantik bertambah berseri dan mungkin juga bertambah berat badan? Hehehe.. yang lelaki mesti bertambah macho, mungkin ada misai janggut or even botak? Haha, dan tak kurang juga yang perutnya kedepan? Hahaha melampau lah imaginasi aku. Kalau reunion umur 50 barulah agaknya ada yang perut kedepan, janggut putih sejemput..kihkihkih

As for Benzers, how will you guys look like?
 Nazif, bertambah tinggikah? 
Owcher, bertambah poyo ke? 
Aizuddin, bertambah tough? 
Rhyno, makin pekat loghat n9?
P dee, dah kawin kot?
Azim, berlaku perubahan ketinggian tak pada kamu? hehe
As and Bob, bertambah berat badan?? =p
Afiq, kahwin tak dengan ehm ehm??
Nizam, mesti dah bertambahtambah kekayaan ko kan?
Fitri! bergiat aktif lagi tak dalam break dance agaknye time tu?
Idin, dah ada anak 5 kot masa tu! Haha
Syahmi, dah tak nakal kot macam duludulu. =p
Zul? Haa pelawak no 1 ni..



Nabeela, aku doakan masa reunion tu nti ko dtg dengan Mr. Yu. =)
Belle, mesti ko dah ada pangkat Ir kt depan nama!
Eqa, pendiam lagi ke? Haha
Dorae, mesti bertambah berseri!
Sk8, aku rasa xde perubahan ketinggian kot. Hee..
Zuol, haaa ni aku tau, anak dah berderet 10 kot! Hahah
Fatin, mesti nama dah terpapang depan majalah arkitek2 terkemuka. =)
Aira? engineer ternama kot~ =)
Rabiatul? nk jd setiausaha eyh? Jangan ngorat bos okeh! Haha
Nadh, mesti dah ada kehidupan yang full of love. =)

*ni mase ari raye,raye kt umh cikgu lazim =)*

*ni masa camping dekat asahan kalo xsalah*

Haih. I miss u guys! Nak pusing masa tak boleh. But i miss those moments duduk dalam kelas yang gila havoc and tak makan saman. I miss those foolish jokes, biarpun dulu aku macam nak mengamuk pun ada jugak bila korang asek melawak tak ingat dunia, tak pernah nak serius. I miss those friends that always supports me in everything I do. And even for now, u guys have always stays by my side, and im thankful for that. Im lucky indeed to have friends like u!

I LOVE U BENZERIANS!

No comments: