Friday, June 25, 2010

perangaiperangai =)


Assalamualaikum..
Semalam birthday aku!
Dan aku sangat seronok!

Tapi ak tamo cte pasal tu..Aku nak cerita pasal perangaiperangai aku dengan membe aku. Dalam tiga minggu cuti ni, keje aku asek nak amek pix je. Iyelah, hajat aku nak mencontohi Siti Nurhaliza tak pernah tercapai, jadi aku dengan salambanya terpaksalah berperasaan sendiri seperti artis! Haha. Ouh.Kamera sangat suka aku! [tipu!]

Tapi takpe,aku tak kesah. Biarlah muka aku tak photogenic pon. Adaakukesahke? Ahahaha. Kalau nak diikutkan cerita mak aku, arwah ayah, abangabang yang sengal, kakak yg tinggi dan juga memembe aku, aku ini sangatlah CHENTA kepada lensa kamera! *winkwink*

Oleh itu, aku dan juga cik Faizah, die ni membe aku paling lame lah aku ckp ko! Dari kecikkecik xtau hapehape pasal dunia smpailah sekarang ni dah berpakwe lah dah pandai gadohgadoh lah, die lah, cik Faizah. Ha, dulu dia suke pegi City Park, pastu die pulak ngajau aku pegi city park. Dahtu aku pun terikot2 lah suke nau p city park tu!

*ade ikan keli besau taw! Tapi xde pix die lah..huhu*

Taraa..juz arrived!


Chantek kn mmbe aku? =) 
Aku sangat admire style die yang selambeselambe. Hehe. Dan aku juge selalu saje mencemburui ketinggian dia! Die pkai skinny sgt chantek pd mate ak! Ngee~



Pliz dun take my pix! Bajet artis lah tu kononnye! Haha. Takpe..bukan selalu. Dekat belakang tu ade mcm tempat duduk dan ade kapel yang usianya sudah pon boleh kata warga perak yang mahu menjengah ke warga emas, sedang tergelakkan aku dengan kuatnye. Kenapa? Sebab tak penah2 pulak ade org shooting dekat tepi tasik mcm ni menggunakan cmra fon! Haha. Takpe. Adapulakakukesah? Haha




Cik Faizah telah berjaya membuatkan saya kononkonon termenung merenung nasib dalam tasik ni. Tengkiu Cik Faizah! Haha. 

*p/s : ekceli,,am missing my knight in shining armour.. Haih.

No comments: