Tuesday, July 12, 2011

sabarlah hati...


kebelakangan ni, semua yang dulu tidak menjadi masalah, dah menjadi satu masalah dan punca aku sakit hati tahap 'boleh-tak-kalau-aku-lempang-kepala-kau-laju-laju?'. dan aku tak tahu kenapa. =,=




selalu je aku terfikir kenapalah dalam hidup ni, ada juga manusia yang menganggap perkara yang sumpah-tak-penting-nak-mampus sebagai satu perkara yang penting?




selalu juga aku terfikir kenapalah ada orang sayang gila dekat orang tu sedangkan orang tu hanya cari dia masa dia berada dalam kesusahan. this is maybe a lil bit harsh, but i do feel that u're stupid enough that you can't even realize that he's using you when he's in need. kalau aku lah kan, bye bye sayang. u dont care, so i should not care though. (my words are maybe harsh, but im experiencing the same situation . . . err right now. HAHA)




kadang-kadang, kita tak sedar yang perlakuan atau kata-kata kita mengguris hati seseorang. dan peliknya, kita tidak pernah untuk bertanya mengapa, bila seseorang itu berkelakuan pelik atau menjauhkan diri dari kita. sedar-sedar, dia sudah pun terlalu jauh untuk digapai. 

notakakiwangi : sukarnya memujuk hati. ='(


No comments: