Sunday, July 24, 2011

a bad, bad day...


*google picture courtesy*

  • kena paksa pergi aerobik lepas subuh.
  • balik dari net entah ape2 lupe dah aku, hampir-hampir dilanggar. cisss.
  • waited for almost an hour dekat kaunter bas Transnasional (Bahau). *panashati. kerja baik-baik la bhai. orang bayar gaji boleh pulak goyang kaki*
  • hampir berlanggar lagi masa nak keluar parking kt Bahau. lajunye kau bawak abang. baru sesaat aku pandang takde kereta, macam mana kau tiba-tiba muncul hon aku??? haih
  • sampai kampung. OMG. siapa je yang warna rumah atuk aku dengan warna pink??? kihkihkih. aku baru berangan nak cat rumah tu dengan warna coklat muda ke, kuning air ke..
  • Kuala Pilah jammed gila. this is why i wish for an auto car. dan bas!!! kau sangat menjengkelkan!! kau fikir kau besar aku takut ke??? sorry sikit. padan muka kau. kalah jugak dengan aku. cisss. bas tu depan aku, then it stopped sebab ada orang nak turun. aku potonglah, adeke patut die himpit-himpit kereta aku tak bagi aku jalan depan die. F lah kau bas! *memang kesabaran dah habis ni* pastu die saja nak provok aku, men cucuk-cucuk pulak. double F u shit!!!
  • sampai rumah 8.40pm. OMG!!! bas pukul 8.45pm. rushing gila pergi Terminal 1.
  • finally, im home. bas dah meninggalkan aku. try juga kejar, tapi tak dapat jugak. haih. 
  • huuuuu double triple bla bla bad day.
  • dua hari aku kena ponteng kuliah tahu???? 
notakakiwangi : jagalah kau pakcik bas. kalau aku jumpa kau lagi, aku bocorkan tayar bas kau! wahahaha *as if aku akn jumpelah kan..in my dreams. 
notakakikakiwangi : i shouldnt talk nor commenting on facebook bila hati tengah berkecamuk. i end up spilling something that i shouldnt have said. sorry to those yang terkena. *sigh
notanotakakiwangi : the good thing is, i don't have to go to class for two days. which means no migrains. HAHA

No comments: