Saturday, July 2, 2011

its pink. and its hot.

so here we go. bilik yang bewarna pink dan panasnya, Nauzubillah. macam nak kena letak kipas yang boleh keluar air tu kat bilik ni. tidur malam pun berpeluh-peluh apatah lagi kalau tidur siang. lencun. macam baru lepas mandi hujan. haha.



barang-barang memang banyak. kalau buat garage sale memang boleh kaya raya aku ni. the blue bed belongs to my roomate ; kak liza.


abaikan katil yang berselerak tu =,= 
there's mingming,kittybu and baby. i love them all =)
ex-sisme sekalian, masihkah kau ingat blanket biru tua sbpis? aku guna sampai sekarang tau! haha


so this is our kitchen. we cook here err for almost everyday. =)

in the mean time, living with all my housemates was great. and harapnya will still be the same for the next 3 years. Insyaallah. =)





4 comments:

astera said...

katil caye la diditu..hehe

ayuakira said...

ehehe katil biru bucukkkkkkkk =p

SYAFIQAHSALEH said...

ayu ayu, aku pun still guna blanket tue tau :D

ayuakira said...

sya : haha guna jugak?? selesa kan? ak mcm xley tido lak kalo xpkai blanket tu~ =p