Thursday, September 9, 2010

:: kuliah subuh ::

sesiapa saje yg xmahu dan xakan minta maaf adalah manusia yang merasakan bahawa diri mereka tak pernah berbuat salah. sedangkan sebagai seorang manusia biasa dan tak dikurniakan mukjizat daripada Allah s.w.t, kita tak pernah lari dari membuat kesilapan. mungkin kesilapan itu tak dapat kita lihat dengan mata kasar, tapi bagaimana dengan hati yang menilai? tidak semestinya kita jarang berbual dengan seseorang itu bermaksud kita tidak pernah menyakitinya. 

renung-renungkan dan selamat beramal! ^__^

*sebagai peringatan untuk diri sendiri. segala yang baik itu datang dari Allah s.w.t dan yang buruk itu datang dari kekhilafan diri sendiri. 

*ni lah jadinya kalau aku xboley tido malam. kacau semua membe dh memang wajib. pastu on9 pulak. amek kau keluar kuliah subuh. haha

2 comments:

..::MieZan::.. said...

ea ea ayu..aku lupa nk minta maaf kata ku kan...sempena raya yang sebln ni..msh raya lagi kn..? aku nak minta maaf la dari ayat, dari huruf2 A s a m p a i ke huruf Z. dari ter-, ber-, men-, per-,se-, semua la aku minta maaf ye...slmt hari raya maaf zahir batin..hihi..ea ea cop cop...aku rasa aku dh minta maaf la kt fb..adehh ilang ingatan la plk skrg ni...

Unknown said...

haha da mintak maaf la mie..mintak maaf lg wtpe? adesss