Sunday, August 8, 2010

:: untitled ::

TOLONGLAH FAHAM!

kadangkadang nak je jerit dekat telinga dia macam tu.supaya dia faham apa yang saya cuba sampaikan.tapi saya tak boleh.sebab saya tau.saya pun belum cukup memahami dia.tapi bukan saya tak cuba memahami dia.saya dah cuba.dia tu yang kepala bebal sangat.nak saya cakap apa lagi? takkanlah saya je setiap kali nak kena faham dia.takkan nak ikot je kehendak die.takkan perasaan dia je saya kena jaga? muak lah macamni.menyampah!

kalau kau rasa kau boleh mengarah orang.orang pon boleh mengarah kau.kalau kau boleh bermulut jahat dekat orang lain.orang pon boleh buat bnde yang sama pada kau.dan kalau ikotkan ati aku kau dah lama kena dengan mulut aku.jangan ingat kau je pandai bermulut longkang.orang lain pon boleh! nak dengan tak je.


No comments: