Wednesday, March 16, 2011

Day 8 : Short Term Goals For This Month and Why




short term goal? haha bagi seorang student macam aku ni apelah sangat goalnya selain daripada menyiapkan assignments and kumpul dwet banyak-banyak nak buat kenduri kawen? HAHA

1stly, WAJIB siapkan assignments yang belambak macam harem tu. 

And for sure i have to cut off my  expenses for this month and start savings for my class trip end of this month to Johor and Melaka. *heh ikat perut la aku, nevermind, kurus then i can wear all i want. HAHA*


Yang penting sekali assignments tu. sakit hati betul tengok dia tersengih-sengih kat aku tunggu masa untuk disiapkan. hish!


notakakiwangi : ada siapa-siapa yang nak tolong aku buat kerja rumah? teheee
                  omaigod aku baru buat lapan hari? heh bilelah nak abes benda alah ni?

2 comments:

SYAFIQAH / S said...

uish assigment mmg bnyk kot...tak yah ckp lah..tak boleh nak tolong kau siapkan :(

ayuakira said...

tu la..ni xsiap lg ni..esok nk anta..huaaaaaaaaaaaa