Wednesday, February 23, 2011

di tag oleh cik Kimah!


tengkiu la cik kimah oii sebab tag ak nih..hehe..ko tengah2 bz pon sempat lagi nak men tag-tag eh~ haha



apakah status anda?
status apa ni? status FB kan? status dirikah? haha
status FB --> dreamweaver yg memeningkan! sebab ak terpakse belajar buat web sendiri, haih!
status diri --> kepunyaan-Nya, bawah tanggungan emak dan abang-abang, dan sedang mencari calon suami. wakaka


ceritakan tentang diri anda. 
apa sahajalah tentang aku yang nak diceritakan? bscalah blog ni, then u sure knows me well. =)


ceritakan tentang blog anda. 
nothing much. blog ni merupakan salah satu ruang peribadi aku. nak baca, bacalah, tak nak sudah. hehe.


apa pendapat anda tentang blog?
blog best. sebab aku suka baca blog orang. 


nasihat kat kawan2 yang baru buat blog.
ahah nasihat? im not even a senior blogger, and im not even a popular blogger. so xtau nak nasihat apa. just, jangan sampai terabai study bagi yang masih study, jangan terabai urusan rumah tangga bagi yang dah berumah tangga, jangan terabai kerja-kerja dipejabat bagi yang masih bekerja. =)


nyatakan keunikan blog anda.
nothing special here. yang hanya coretan tentang kehidupan seorang ayuakira yang sangatlah biasa. =)


sampai bila anda nak tulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
i dun wish to be as good as zack zukhairi, fatin liyana etc. aku berblogging hanya kerana aku ada sesuatu yang tak dapat di luahkan dengan nyata, jadi aku memilih untuk menulisnya disini. sampai bila? sampai aku bosan. HAHA



okeyh. bila sampai tang nak mengetag-ngetag, aku sangat malas. sebab? bila tag orang tak buat, so, anyone, anyone at all yang terasa nak buat tag ni, silalah. =)

No comments: